صنعت

 

برخی می گویند ۴۰۰ میلیارد دلار است. برخی بر این باورند که این مبلغ ۸۰۰ میلیارد دلار است. برای درک بهتر … این صنعت ۶ تا ۱۳ برابر بزرگتر از تبلیغات دیجیتال است. در حقیقت، گوگل، آمازون و بینگ در حال مبارزه هستند تا ببینند چه کسی در این صنعت رئیس است. در اینجا ۳ دلیل برای اینکه شما باید یک کسب و کار را در این تجارت ۴۰۰ میلیارد دلاری که بیشتر کارآفرینان آن را نادیده می گیرند، شروع کنید؛ ارائه شده است.

من در مورد خدمات خانه صحبت می کنم، که از سقف تا لوله کشی، گرمایش، تهویه، و تهویه مطبوع (HVAC) را دربرمی گیرد. در حالی که تعمیر درهای گاراژ یا تعمیر لوله ممکن است به اندازه ایجاد برنامه بعدی رسانه های اجتماعی پر زرق و برق نباشد، به ۳ دلیل کارآفرینان در این صنعت اغلب شانس بیشتری برای داشتن کسب و کار سودآور دارند :

 

۱- این صنعت در مقتابل شکست بالغ و جا افتاده است

مه ما داستان های ترسناکی را درباره خدمات مشتریان نامطلوب یا اجناس بنجل در این بخش شنیده ایم. به عنوان مثال، مبارزان برای یک قطعه از این کلوچه بازیکنان بزرگی مانند گوگل، آمازون و بینگ، همخچنین استارتاپ های جدیدتر مانند Thumbtack ، HomeAdvisor و ServiceTitan هستند.

خط پایین این است، تکنولوژی به شما کمک می کند تا در یک صنعت که هنوز هم با دنیای دیجیتال روبرو است، تمایز قائل شوید. حتی می توانم بگویم که شما واقعاً نیازی به نوآوری برای ایجاد یک موج ندارید. فقط روی اصولی که مشتریان را خوشحال می کند، تمرکز کنید : همواره کار سریع و با کیفیت بالا با قیمت مناسب.

 

۲- تقاضا برای خدمات خانه همیشه وجود خواهد داشت

صرف نظر از چگونگی تکامل روند مالکیت، مردم همیشه به خدمات خانه نیاز دارند. چه برای اقامت خودتان و چه به عنوان یک سرمایه گذاری؛ یک خانه جذاب، راحت، یکی از مهمترین چیزهای زندگی ماست. این بدان معناست که به جز پروژه های نوسازی، شما نیاز به تعمیر و نگهداری خانه و تعمیرات دارید. دانسته ها تا آخر نقش ایفا می کند : به گفته IBISWorld (به نقل از FranchiseDirect) ما به نرخ رشد سالانه در حدود ۳.۵٪ تا ۸.۱٪ در سراسر صنعت خدمات خانه نگاه می کنیم. این رشد ذهنی نیست بلکه پایدار است. فرصت های بیشتری در آینده وجود دارد که ما را به نقطه سوم می رساند …

 

۳- خانه متصل و پیوسته، آینده است

دستگاه ها و لوازم خانگی با عملکرد “هوشمند” در حال بازتولید هستند. برای مثال Google Home یک بلندگو فعال شده با صدا است که شما می توانید برای کنترل ترموستات خود، جریان Netflix، و حتی سفارش پیتزا از Domino از آن استفاده کنید. آنچه مهم است بدانیم این است که خانه های ما احتمالا اولین میدان آزمایش برای این ابزارها هستند. آمار نشان می دهد که بازار خانه هوشمند جهانی تنها تا سال ۲۰۲۲ بیش از ۵۰ میلیارد دلار خواهد بود. همانطور که بیشتر و بیشتر مالکین خانه شروع به خرید و استفاده از این دستگاه ها می کنند، ما همچنین تقاضا برای خدمات مکمل، برای مثال نصب و راه اندازی دستگاه های خانه های هوشمند را خواهیم دید.

 

همانطور که در این مقاله نشان داده ایم، صنعت خدمات خانه در واقع یک فضای فوق العاده هیجان انگیز، با رشد سریع برای کارآفرینانی است که به دنبال فرصت بزرگ خود می گردند. همچنین در نظر داشته باشید که صنعت خدمات خانه دارای چالش های منحصر به فرد خود است. هزینه راه اندازی در بسیاری از سرویس های خانگی بسیار کم است – ممکن است حتی مجوز پیمانکار برای شروع کسب و کارتان را نداشته باشید – و این یعنی بیشتر از آنچه فکر کنید رقیب دارید. همچنین پیدا کردن متخصصان واجد شرایط و سایر متخصصان ماهر در این زمینه سخت است، بنابراین مطمئن شوید که آماده سرمایه گذاری پول و زمان برای آموزش کارکنان خود هستید. اما من معتقدم اگر بتوانید بر این چالش ها غلبه کنید، و بر مزایای ذکر شده سرمایه گذاری کنید، شما برای موفقیت کسب و کار در صنعت خدمات خانگی تعیین می شوید.

  • 173 بازدید

برچسب ها

مطالب پیشنهادی ما

دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات

تبلیغات متنی