کاهش وزن ۳ کیلویی در ۲ هفته

بدون دیدگاه

کاهش وزن

 

برای کاهش وزن شما واقعاً می توانید همه چیز بخورید. اگر بتوانید از همه غذاهای تابستانی لذت ببرید این یک رؤیا نیست. می خواهید وزن کم کنید؟ شما موفق می شوید.

 

کاهش وزن

 

برنامه غذایی ترکیب و تطابق افراطی ما همه علاقه مندی های شما در هوای گرم را به طور برجسته نشان می دهد (حتی همبرگر و رول خرچنگ دریایی!). اگر این رژیم ۱۳۵۰ کالری در روز را با برنامه تمرین ما ترکیب کنید، می توانید تنها در دو هفته حدود ۳ کیلوگم از وزن خود را کم کنید. برای  خوردن، نوشیدن، و کوچک شدن آماده شوید!

  • صبحانه
  • ناهار و شام
  • میان وعده

 

کاهش وزن

صبحانه

در حدود ۴۰۰ کالری

۱. املت Caprese

املت خود را با سبزیجات، موتزارلا، گوجه فرنگی و باسیل حجیم کنید. و تخم مرغ و پنیر را برای خلاصی از تقریباً ۲۰۰ کالری کاهش دهید.

دو عدد تخم مرغ بزرگ را بشکنید و آن ها را به آرامی بر روی حرارت متوسط کم در ۱ قاشق چای خوری  روغن زیتون که فوق العاده برتر است، بپزید. در طول پخت و پز به طور مساوی ۱/۲ فنجان پنیر موتزارلا بدون چربی خرد شده را اضافه کنید. املت را به آرامی درون بشقاب بریزید و یک گوجه فرنگی نیمه رسیده متوسط را روی آن ورقه کنید. به سلیقه خودتان ۱ قاشق چای خوری سرکه بالزامیک و کمی نمک دریایی روی آن بپاشید، و ۸ برگ ریحان تازه به عنوان تزیین به آن اضافه کنید.

 

کاهش وزن

 

۲. کره آجیل و ساندویچ باز هلوی شیرین و آبدار

با جایگزینی یک نان شیرینی حلقوی اندازه نانوایی در مقابل یک کیک مافین کوچک، شما ۲۱۰ کالری را از وعده صبحانه خود حذف کرده اید. ۱ قاشق غذا خوری کره بادام بو داده را روی هر هر دو نیمه سرخ شده مافین غلات کامل پخش کنید. هلوهای شیرین و آبدار را بسیار نازک روی آن برش داده و کمی زنجبیل زمینی و یا هل روی آن بپاشید.

۳.

 

ناهار و شام

 

 

میان وعده

حدود ۱۵۰ کالری

 

  • 386 بازدید

برچسب ها

مطالب پیشنهادی ما

دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات

تبلیغات متنی