کاهش وزن

 

تأخیر و تعلل برای کاهش ورزن را به سرعت و سهولت کنار بگذارید، از امروز شروع کنید. شما مدتی برای خلاص شدن از شر چربی هایتان سخت تلاش کرده اید، اما به هر دلیلی، سرسخت هستند و به شما چسبیده اند. ما شما را دعوت می کنیم که تلاش زیاد را متوقف و تلاش هوشمندانه را آغاز کنید.

پس از مطالعات و گفتگو با کارشناسان، نهایتاً به ۵ استراتژی رسیدیم تا با آن ها از شر شکم خلاص شوید. نه تنها می توانید بهترین استراتژی مناسب خود را انتخاب کنید، بلکه در واقع می توانید همه آن ها را در یک حمله پنج جانبه به چاق شدن بکار بگیرید.

 

کاهش وزن

 

۱- خوردن. سریع

همه انسان ها، در واقع تمام حیوانات، با پرخوری و سرعت در ضیافت ها درگیر هستند. با این حال، بسیاری از ما سه وعده غذا در روز با یک میان وعده می خوریم. گذشتگان ما هرگز نمی دانستند کجا بیت بعدی غذایشان از کجا می آید. هنگامی که مواد مغذی کم بود، کسانی که بهتر می توانستند چربی بدن خود را برای تولید انرژی بشکنند همراه با آن توانایی سپری کردند. اما از زمان انقلاب کشاورزی، بیشتر مردم یک منبع ثابت از خوراک در زندگی خود داشتند.

کریستا Varady، دکتری، استادیار حرکت شناسی و تغذیه در دانشگاه ایلینوی در شیکاگو می گوید : “مطالعات نشان داده اند در حالی که مردم با محدودیت کالری روزانه وزن خود را از دست خواهند داد، این روش را برای مدتی طولانی دنبال نمی کنند. رژیم غذایی روزانه یعنی همیشه مراقب آنچه می خورید باشید و بیشتر اوقات احساس گرسنگی کنید. اما اگر روزهای متناوب روزه هستید یا همه پوسیدگی دندان خود را در یک پنجره کوچک در میان روز می خورید؛ قطعاً گاهی اوقات احساس گرسنگی می کنید، اما همیشه روز بعدی هم وجود دارد – روزی که می توانید هر چقدر دوست دارید بخورید.”

 

کاهش وزن

 

۲- مصرف کمتر کربوهیدرات

شایعات درست هستند. رژیم غذایی کم کربوهیدرات بسیار مؤثر است. چرا؟ یک رژیم غذایی شامل بسیاری کربوهیدرات باعث جنبشسطح انسولین برای لاغری می شود. که بد نیست اگر شما در حال تلاش برای خلاص شدن از چربی های سرسخت هستید. چرا که یکی از نقش های حیاتی انسولین در بدن مربوط به ذخیره چربی است : آن مانع از شکست سلول های چربی و تحریک ایجاد چاقی بدن است. خبر خوب این است که صرفاً کاهش کربوهیدرات – نه حذف کامل آن ها – خوشه انسولین را کاهش خواهد داد که به زودی تأثیر قابل توجهی دارد. در ابتدا مصرف نان، ماکارونی، برنج، مشروب الکلی، نوشابه و دیگر منابع قندهای تصفیه شده خود را نصف کنید. هنگامی که شما نتایج را ببینید، مصرف کربوهیدرات را با شدت و سرعت بیشتری کاهش می دهید. ترفند این است، این کمبود کالری با پروتئین بدون چربی و چربی های سالم، به علاوه مواد مغذی، غنی از فیبر میوه ها و سبزیجات.

 

کاهش وزن

 

۳- کنترل سبک زندگی

یک مطالعه اخیر انگلیسی ها چهار روش محبوب بر روی اینترنت را برای از دست دادن چربی بدن با اختصاص چهار رژیم به گروه های مختلف از شرکت کنندگان مقایسه کرد. یک گروه بر فعالیت خود نظارت کرد که به تنظیمات سبک زندگی کمک می کند. گروه دوم یک روال منظم را انجام دادند. گروه سوم بدون تغییر هیچ چیز دیگری یک لیتر شیر را در روز مصرف کرد. گروه آخر میزان پروتئین را کاهش داد – نه چیزی که خوردند بلکه مقدار مصرف –  اندازه گیری وعده غذایی با استفاده از انگشتان و طبق راهنمایی ها. برنده به وضوح گروه اول بود. که به طور متوسط ۸.۲ پوند وزن را بیش از شش هفته از دست داد. دور کمر آن ها به طور متوسط ۲ اینچ، چربی بدنشان ۵٪ و چربی احشایی خطرناک در داخل شکم ۱۴٪ کاهش یافت.

 

کاهش وزن

 

۴- قطع مصرف مشروبات الکلی

الکل حاوی کالری، عمدتاً از کربوهیدرات ها است. شما با خیال راحت می توانید فرض کنید که یک آبجو، لیوان شراب یا بسته های نوشیدنی مهمانی هر کدام در حدود ۱۵۰ کالری دارد. گذشته از مزایای به اصطلاح قلب سالم شراب، این کالری ها تعریف بسیار خالی هستند – آن ها از نظر غذایی هیچی ارائه نمی دهند. اگر نوشیدن را قطع کنید و الکل را با سایر منابع عاری از کالری جایگزین نکنید، شروع به کاهش چربی بدن بدون تلاش زیاد خواهید کرد. با قطع الکل، در زمان یک سال، شما بیش از ۳۹۰۰۰ کالری را کاهش می دهید. یعنی ۱۱ پوند از چربی شکم می سوزد.

 

کاهش وزن

 

۵- ضربه به چربی ها با تمرینات هوازی

ورزش هایی مانند دو سرعت، جهش، و چمباتمه زدن در مدت طولانی و با شدت بالا نوعی ریکاوری فعال محسوب می شود. و از آن جایی که فاز شدت بالا با تلاش به جای وزن و یا مدت زمان اندازه گیری می شود، این ورزش ها ارزش نگه داشتن در برنامه شما را دارند. در نتیجه سطح تناسب اندام شما بهبود می یابد، چیزی در حدود ۸۰٪ . این یک تمرین است که با شما تکامل می یابد. چون این ورزش ها انرژی زیادی می خواهد – و نیز دوره های استراحت طولانی تر – ترکیب یک جلسه تمرینات هوازی با تمرین روتین خود را یک تا دو بار در هفته امتحان کنید.

  • 339 بازدید

برچسب ها

مطالب پیشنهادی ما

دیدگاه های شما

یک پاسخ به “پنج روش برای کاهش وزن و از دست دادن چربی های سرسخت”

  1. amir گفت:

    مطالبتون بسار عالی است و اینکه دوستان عزیز من برای لاغری شکمم از قرص زنوور استفاده میکنم تا الان که موفق بوده میخواستم شما هم بدونید و اگر دوست دارید استفاده کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات

تبلیغات متنی