بازاریابی

 

آیا فکر می کنید که حضور رسانه های اجتماعی شما و یا شهرت دهان به دهان شما آنقدر قوی است که برای بازاریابی نیاز به یک وب سایت برای کسب و کارتان ندارید؟ شاید شما بررسی های آنلاین شگفت انگیز و یا شهرت ستاره ای در جامعه داشته باشید. اما این بدان معنا نیست که کسب و کار شما می تواند بدون وب سایت خودش زنده بماند. متأسفانه، به نظر می رسد تعداد قابل توجهی از صاحبان کسب و کارهای کوچک یک وبسایت کسب و کار را به عنوان “اضافی” می بینند، اما در واقع سایت یک زیربنای ضروری برای تلاش های بازاریابی آنها است.

در یک نظرسنجی سال گذشته، صاحبان کسب و کار بیشتر از رسانه های اجتماعی برای کسب و کار خود استفاده می کنند تا یک وب سایت کسب و کار (۶۳٪ در مقابل ۵۶٪). چرا این اشتباه است؟ خوب، بر اساس مطالعه انجمن جستجوی محلی، نزدیک به دو سوم (۶۳٪) از مصرف کنندگان زمانی که برای کسب و کارهای محلی جستجو می کنند، به وب سایت های کسب و کار نگاه می کنند. علاوه بر این، LSA گزارش می دهد، هنگامی دکه خریدار اماده باشد، وب سایت های کسب و کار اولین محل خرید هستند.

جهان بازاریابی آنلاین همانند گوشی های هوشمند و تکنولوژی جستجوی صوتی مانند Alexa and Google Home در حال تغییر است و روش جستجوی مردم برای یک کسب و کار را تغییر می دهند. درسته، بررسی آنلاین شما و لیست دایرکتوری های محلی به طور فزاینده ای برای کمک به یافتن مشتریان کسب و کار محلی مهم هستند. اما در نهایت، تمام جاده ها به وب سایت کسب و کار شما منتهی می شود (و یا باید به آنجا هدایت شود).

چرا وب سایت کسب و کار بسیار مهم است؟ این همه در مورد کنترل است. به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، شما نمی توانید الگوریتم هایی را که سایت های رسانه های اجتماعی برای تعیین اینکه چه پست هایی رامردم ببینند استفاده می کنند، کنترل کنید. شما نمیتوانید کنترل کنید که آیا مشتری دیوانه یک نظر منفی می نویسد که موجب اختلاف نظر می شود و توجه ناخواسته را جذب می کند. شما نمی توانید کنترل کنید که آیا یک مشترک روزنامه واقعاً آگهی را که قرار داده اید می خواند.

با این حال، در وب سایت کسب و کارتان، شما کنترل کاملی از نحوه ارائه کسب و کار خود، تصویری که ایجاد می کنید، و اطلاعاتی که به اشتراک می گذارید دارید. و اگر شما از بازاریابی رسانه های اجتماعی، بهینه سازی موتورهای جستجو، بازاریابی محتوا، SEO های محلی و تبلیغات آنلاین عاقلانه استفاده کنید، کنترل زیادی روی افرادی که به دنبال خرید از شما هستند و وبسایت را جستجو می کنند خواهید داشت.

برخی از کلیدهای استفاده از وب سایت کسب و کار در زیر آمده است :

  1. به طور منظم وب سایت خود را به روز کنید. عناصر طراحی قدیمی، باعث می شود کسب و کار شما کمتر رقابتی باشد.
  2. عملیاتی بودن را فراموش نکنید. اگر وبسایت شما به اندازه ای که استفاده می شود بازده ندارد، شاید نیاز به تغییر برخی از ویژگی های ناوبری دارید. مثلاً نه تنها باید طراحی عالی داشته باشد بلکه باید با یک دستگاه تلفن همراه هماهنگ باشد.
  3. محتومای باکیفیت بالا ایجاد کنید که از کلمات کلیدی مورد استفاده مشتریان شما استفاده می کند و پرسش هایی را که احتمالاً دارند پاسخ می دهد. ارائه محتوای مفید شما را به یک منبع با ارزش برای مشتریان تبدیل می کند و باعث می شود زود به زود سایت شما را بازدید کنند.
  4. تمام بازاریابی و تبلیغات خود را به وب سایت کسب و کار خود پیوند دهید : کارت بازرگانی؛ پست های رسانه های اجتماعی؛ چاپ، رادیو، یا تبلیغات تلویزیون کابلی؛ فهرست جستجوی محلی؛ و لیست در سایت های رتبه بندی و بررسی. فراموش نکنید وب سایت کسب و کار را در امضای ایمیل خود قرار دهید.
  5. از وبسایت برای ارائه خدمات مشتری استفاده کنید. حتی اگر واقعاً محصولی روی وبسایت نمی فروشید، می توانید با اضافه کردن سؤالات متداول، ابزار چت، “رباتها”یی که سؤالات ساده مشتری را پاسخ می دهند، یا توانایی مشتریان برای قرار دادن وقت خود در سایت، آن را به یک ابزار خدمات مشتری تبدیل کنید.

برای اینکه تلاش های بازاریابی شما بیشتر مؤثر باشد، شما باید کانال های متعدد بازاریابی را ترکیب کنید. هر روش بازاریابی نقاط قوت خود را داردU و تنها با بهره برداری از همه آنها پتانسیل کامل آنها را کشف خواهید کرد. اما با همه عناصر برای بالا نگه داشتن سایت، گرفتار شدن در دید تونل آسان است. هرگز این واقعیت را از دست ندهید که هدف نهایی شما این است که مردم را به وب سایت خود ببرید تا بتوانید آنها را به مشتریان تبدیل کنید.

  • 141 بازدید

برچسب ها

مطالب پیشنهادی ما

دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات

تبلیغات متنی