شکم تخت

 

بر کسی پوشیده نیست که صبحانه مهم ترین وعده غذایی روز است – بخصوص اگر شما به دنبال باریک شدن اندامتان و شکم تخت هستید. اما همه صبحانه ها یکسان نیستند. اگر ظرف خود را با غذاهای چاق کننده پر کنید اهداف و برنامه هایتان از بین خواهند رفت. در عوض، کارشناسان توصیه می کنند هر روز را با یک ترکیب سالم از پروتئین ها، چربی ها، کربوهیدرات ها، فیبر و غذاهای غیرمحرک شروع کنید. این ترکیب نه تنها مواد مغذی را برای شما فراهم می آورد، بلکه به شما کمک می کند تا از دل ضعفه تا ۱۰ صبح جلوگیری کنید.

استیسی گلدبرگ، RN، یک متخصص تغذیه در سالمندی می گوید، همیشه باید تخم مرغ را به عنوان یک جزء اصلی در وعده غذایی صبح خود بگنجانید. او پیشنهاد می کند دو عدد تخم مرغ غنی از امگا ۳ را در یک قاشق چای خوری روغن زیتون نیمرو کنید. “و بله، شما باید زرده ها را هم بخورید!” همراه با سطوح بالایی از ویتامین D و بیوتین، پروتئین موجود در زرده تخم مرغ شما را در تمام طول روز راضی و سیر نگه می دارد. به عبارت دیگر، شما توسط شیرینی ها و میان وعده های چاق کننده در محل کارتان وسوسه نخواهید شد.

سعی کنید تخم مرغ ها را با نان گندم کامل، اسفناج (یا برگ سبز دیگر)، و یک کاسه از انواع توت ها برای یک شروع خوب و متعادل روزتان همراه کنید. ترکیبی از فیبر، کربوهیدرات ها و آنتی اکسیدان ها نه تنها منجر به شکم تخت می شود، بلکه مواد مغذی موردنیاز شما را برای یک صبح پربار با تمرکز بالا فراهم می آورد.

  • 109 بازدید

برچسب ها

مطالب پیشنهادی ما

دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات

تبلیغات متنی