فیتنس و رژیم غذایی

 

اگر به دنبال تنظیم مجدد سلامت و تناسب اندام خود از طریق فیتنس و رژیم غذایی هستید، مربی لیست A و نویسنده پر فروش لوئیس پارکر برای کمک به شما به اینجا آمده است و راهنمایی های عالی خود را برای شروع کاهش وزن در دو هفته به اشتراک می گذارد.

یک مادر انگلیسی که دارای سه فرزند است به مردم می گوید : “فوت و فن های حرفه ای وجود دارند که مردم می توانند مردم می توانند پس از تابستان و بعد از تعطیلات انجام دهند، تا کمی خود را به زحمت بیندازند. شاید بیش از حد در مسافرت بوده اند یا پرخوری کرده اند! من فکر می کنم طبیعی است که پس از [تعطیلات تابستانی] چند کیلو وزن اضافه کنید.”

روش نویسنده، لوئیس پارکر :

کتاب های لاغری برای زندگی (Lean for Life) به افراد کمک می کند تا از طریق برنامه های ۶ هفته ای و ۱۲ هفته ای فیتنس و رژیم غذایی که رویکرد چهار بخشی او را دنبال می کنند، به وزن هدف خود رسیده و آن را حفظ کنند (با موفقیت فکر کنید، به زیبایی بخورید، هوشمندانه ورزش کنید و به خوبی زندگی کنید).

پارکر که به اما تامپسون کمک کرد تا دو سایز لاغر شود می گوید : “مردم می خواهند در عرض چند هفته احساس راحتی کنند. این ممکن است یک تحول در کل بدن باشد، اما آنها می خواهند احساس خوبی داشته باشند. خبر خوب این است که شما می توانید در آن زمان تفاوت ایجاد کنید. شما باید انرژی کامل خود را در این کار قرار دهید. شما باید آن را انجام دهید. کمی عزم و اراده برای چند هفته خوب است زیرا عادت های شما را در جای درست خود قرار می دهد.”

در اینجا راهنمایی های پارکر برای بازگشت به مسیر از طریق فیتنس و رژیم غذایی در دو هفته ارائه شده است :

 

فیتنس و رژیم غذایی

 

۱. تمام مواد غذایی ناخواسته را قطع کنید.

پارکر می گوید : “من منظورم همه مواد غذایی است. به طور مثال یک فنجان کوچک قهوه با شکر! در یک برنامه طولانی تر، یک تکه کوچک از کیک تولد قابل قبول است اما اگر برنامه شما دو هفته به طول بینجامد، ما برای آن وقت نداریم. دور همه الکل ها، قندها و مواد ناخواسته را خط بکشید. باید مراقب باشید : اگر سیگار نمی کشید، باید به این مواد غذایی مانند سیگار نگاه کنید که هرگز سمت آن ها نروید. خود را برای این دو هفته آماده کنید… ظرف سه روز آن آسان تر می شود.”

 

۲. در مورد مصرف مواد قندی پنهان آگاه باشید.

پارکر درباره داشتن “اضافه وزن طبیعی” صحبت می کند. مردم می گویند ما غذای سالم می خوریم اما باز هم وزن اضافه می کنیم. چه اتفاقي مي افتد؟ پارکر فکر می کند این درست جایی است که افراد می توانند اشتباه بروند. [به عنوان مثال،] آنها ظرف انرژی متشکل از خرما و عسل را می خورند. این غذاها طبیعی و مغذی هستند و آنها ممکن است ارگانیک و عاری از گلوتن باشند. اگر شما آنها را به بچه های خود می دهید،یا از آنها برای حفظ وزن خود استفاده می کنید، آنها کاملاً خوب هستند. اما اگر در حال کاهش وزن هستید، اینها هنوز هم شکر هستند! اگر بدن شما به آن نیازی ندارد یا نمی تواند انرژی آنها را بسوزاند، بهتر است قید آن ها را بزنید. برچسب آنها را بررسی کرده و خود را از هر تصور غلطی دور نگه دارید. این چیزی است که باید بدانیم؛ شما یک آب نبات می خورید، اما این کاملاً مخرب روح برنامه شماست وقتی که سخت تلاش می کنید مواد غذایی ارگانیک و عاری از گلوتن بخورید و از طریق فیتنس و رژیم غذایی وزن خود را ثابت نگه دارید.

۳. مقدار زیادی آب بنوشید.

پارکر پیشنهاد می کند : “هدف خود را روی حدود سه لیتر آب در روز قرار دهید، اما در مورد آن نگران نباشید. این می تواند خطرناک باشد و منجر به هیپوناترمی شود.”

 

۴. یک برنامه غذایی را دنبال کنید.

ذهنیت خود را روی غذاهای سالم و خوبی که دوست دارید آن ها را بخورید قرار دهید. روی چیزی که نمی توانید داشته باشید تمرکز نکنید. در روز سه وعده غذا و دو میان وعده مصرف کنید. هر وعده باید مقدار کافی پروتئین داشته باشد که سطح قند خون، هورمون ها و اشتهای شما را تثبیت می کند. همچنین میوه یا سبزیجات فصلی و کمی از چربی های سالم را در نظر داشته باشید.

۵. هر روز ورزش کنید.

پارکر می گوید : “اگر می خو.اهید بسرعت نتیجه بگیرید، هر روز تا اندازه ای که می توانید ورزش کنید. یک ضرب المثلی عهست که می گوید هر روز قرض خود را ادا کنید. اگر کاری را هر روز کمی انجام دهید – چهار دقیقه یا چهل دقیقه – تنها عادتها را به مغز یادآوری می کنید، که به زودی تبدیل به بخشی از زندگی و شخصیت شما خواهد شد. می توانید روزی ۳۰ دقیقه تمرین کنید، واقعیت این است که پس از مدتی می توانید آن را به ۴۰ یا حتی ۶۰ دقیقه برسانید.”

پارکر دو تمرین برای شروع شما ارائه می دهد :

اسکات در آتش

هر حرکت ۵ تکرار آهسته

فیتنس و رژیم غذایی

 

لونگس جانبی

فیتنس و رژیم غذایی

 

 

  • 447 بازدید

برچسب ها

مطالب پیشنهادی ما

دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات

تبلیغات متنی